alone on the road

Wtorek, 28 lipca 2009 · Komentarze(0)
Kategoria wycieczka
Samotna wycieczka na zaje...chanie ;)
trasa: Lublin - Bychawa - Wysokie - Tarnawa - Huta Turobińska - Tokary - Otrocz - Zdziłowice - Batorz - Błazek - Brzozówka - Szastarka - Sułów - Zakrzówek - Bystrzyca - Strzyzewice - Zemborzyce - Osmolice - Pszczela Wola - Lublin
Ogólnie jest to skrócona i zmodyfikowana ta trasa #lt=50.84237&ln=22.56042&z=9&t=0 (w miejscu gdzie trasa się styka z trasą powrotną w okolicy Huty Turobińskiej wjeżdżam właśnie na tą powrotną. Kolejna modyfikacja jest w Zakrzówku gdzie jadę prosto na Strzyżewice.

Nie spodziewałem się tylu podjazdów na tej trasie, przez co trochę mi się spuchło. Najbardziej wkurzył mnie podjazd za Batorzem bo 2 razy myślałem że zaraz koniec po czym okazywało się że jest kawałek płaskie i zaraz znowu w górę ;]. Ogólnie był to jeden z łagodniejszych podjazdów, ale dość zaskakujący :>

Po przyjeździe do domu zobaczyłem że ważę 3kg mniej, kapke wody wyparowało ze mnie chyba no i może choć trochę tego tłuszczu, aby kolejne zmarszczki już lepiej się podjeżdżało.