Cisna - Roztoki Górne - Przełęcz nad Roztokami - Rypi Wiech = Sinkowa - Stryb - Czerenin - Balnica - żółtym do Woli Michowej - Cisna

Poniedziałek, 13 lipca 2009 · Komentarze(0)
Tym razem szlak nieco łagodniejszy jeśli chodzi o kamienie itd, większość podjazdów dało się podjechać aczkolwiek puls szedł na 195 i wystarczał czasem jeden uślizg koła na kamieniu/korzeniu aby całkiem zatrzymać w miejscu... Jednak zabawa przednia, i niezapomniane uczucie gdy ten kolejny niekończący się podjazd jednak się kończy ;]. Niestety szlak ogólnie rzadko uczęszczany, zarośnięty trawami, jeżynami i nie wiem czym jeszcze. Często było tak że nie widać ścieżki i od czasu do czasu ląduje się w jakimś dole w trawie obok ścieżki ;]. Do tego wszystkiego dochodzą jeżynki z kolcami ładnie zdobiące nogi, no ale czego się nie robi dla takich widoków jak tam... trasa dość malownicza, dziwne że tak mało uczęszczana...
Jakoś w okolicach Balnicy mamy trochę błotnych przygód w lesie, kilka przepraw przez błotne potoki itd :). Jak już Wydostaliśmy się z lasu to zaczęła się kaminista szutrówka gdzie ładnie coś koło 45 na zjazdach dało się wycisnąć.
Potem mały problem w nawigacji i dodajemy sobie jakieś 5 może 10km, no ale w końcu obieramy właściwą drogę powrotną po asfalcie w stronę Cisnej. Ładny podjazd chyba na Przełęcz Przysłup gdzie dokładam kumplom po kilka minut ;-).
No i w końcu asfaltowy zjazd gdzie wyciskam 66 km/h niestety więcej nie zdołałem już wycisnąć.